poniedziałek, 21 marca 2016

Moja historia - dlaczego warto się zmienić?

Cześć! Witam Cię serdecznie na moim blogu. Bardzo możliwe, że trafiłeś tu zupełnie przypadkiem i zastanawiasz się teraz kim jestem i co mam Ci do przekazania. A więc...
Jeszcze kilka miesięcy temu byłam zwykłym, szarym człowiekiem. Nie widziałam w sobie żadnych zalet. Wciąż porównywałam się do innych, a moje poczucie własnej wartości bardzo na tym ucierpiało. Moje życie było zwyczajne. Nie wyróżniałam się niczym specjalnym. Nie byłam z niczego dumna. Uważałam się za prostego człowieka, który nic w przyszłości nie osiągnie. Potem pojawiły się kompleksy... To była prawdziwa udręka. Stałam przed lustrem i płakałam, bo nie widziałam w sobie zupełnie nic, co mogłabym polubić. Tak też czułam się postrzegana. Miałam wrażenie, że wszyscy oceniają mnie przez pryzmat moich wad i niedoskonałości. Nie miałam ochoty spotykać się z ludźmi. Czułam się jak śmieć. Jak ktoś, kto nie jest niczego wart. I tak patrzyłabym na siebie dalej, gdyby nie nagła zmiana mojego punktu widzenia...
Ten dzień wcale nie wydawał się wyjątkowy. Wstałam z łóżka, tak jak każdego innego dnia, zjadłam śniadanie, ubrałam się... Nic szczególnego. Znów stanęłam przed znienawidzonym przedmiotem w moim domu - lustrem, skrzywiłam się na znajomy widok "życiowego nieudacznika" i w pewnym momencie do głowy wpadła mi pewna myśl... "Zaraz, zaraz, a dlaczego by nie zacząć patrzeć na siebie inaczej? Może nadszedł najwyższy czas, aby coś w sobie zmienić?" 
I od tamtej pory moje życie diametralnie się zmieniło... Zaczęłam akceptować mój wygląd, charakter i sposób myślenia, znalazłam w sobie mnóstwo zalet i cech, które są moimi mocnymi stronami i, przede wszystkim - pokochałam siebie. Oczywiście, nic nie stało się z dnia na dzień. Od tamtego wydarzenia musiałam pokonać niesamowicie długą drogę, która pozwoliłaby mi zmienić postrzeganie siebie. 
A więc, jeśli Ty również chciałbyś się zmienić, dostrzec swoje zalety i zaakceptować wady, to ten blog jest właśnie dla Ciebie! Będę pomagać Ci zmienić swój sposób myślenia, pokazując Twoje mocne strony i poszerzając horyzonty. Może z moją pomocą znajdziesz nową pasję? A może zbudujesz kolejne marzenie? Zachęcam Cię do czytania moich postów i porad dotyczących wewnętrznej zmiany siebie, a na pewno tego nie pożałujesz.
Będę także poruszać inne tematy związane z psychologią. Jak znaleźć motywację? Jak zwiększyć pewność siebie? Jak poznawać nowych ludzi? O tym wszystkim przeczytasz właśnie tutaj. 
Może masz jakiś inny problem i nie masz nikogo, kto pomógłby Ci go rozwiązać? Będziesz mógł śmiało o nim do mnie napisać i wspólnie znajdziemy sposób na jego rozwiązanie. 
A teraz bardzo serdecznie dziękuję Ci za przeczytanie tego posta. Koniecznie zostaw komentarz i daj znać, czy podoba Ci się pomysł na takiego bloga i czy będziesz go odwiedzać. Będzie mi naprawdę miło i zmotywujesz mnie tym do dalszego pisania. Miłego dnia. :)

2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, pomysł podoba mi się i wpadnę na niego jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń